> Returnering

Returnering

Fortrydelsesret: SnapseMinisteren henviser til Forbruger­aftaleloven, kapitel 3, §5, stk. 3 pkt. 4, hvoraf det fremgår, at fødevarer/ drikkevarer ikke er omfattet af returret, hvorfor returnering uden forudgående aftale ikke er muligt.

Reklamation

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.snapseministeren.dk har du 24 måneders reklamations­ret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangs­punkt kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er beret­tiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skade­forvoldende adfærd.
Har du sendt en vare ind til reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når varen er blevet modtaget. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragt­omkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende det til følgende adresse:
SnapseMinisteren C/O Roar Solholt
Jagtvej 157E, 4. th
2200 København N

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Tag evt. en kopi af fakturaen og angiv hvori fejlen består ud fra det pågældende produkt.

Bemærk – SnapseMinisteren modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, så dine omkostninger kan tilbagebetales.